Język angielski B2 (Upper/post-intermediate)
Cambridge English Qualification. Język angielski z native speaker.

Ocena szkolenia: 4.8/5
Na podstawie niezależnej opinii klientów BUR
Kurs skierowany do osób, które:
- opanowały język angielski na poziomie B1;
- chcą nabyć umiejętność posługiwania się językiem angielskim na poziomie Upper- intermediate;
- chcą podnieść swoje kwalifikacje;
- korzystają z języka angielskiego w życiu prywatnym i biznesowym;
- planują wyjazd na wymianę międzynarodową.
Szkolenie adresowane jest dla osób indywidualnych, jak i pracowników mikro, małych i większych firm, które chcą udoskonalać swoje umiejętności językowe, jak również dla pracodawców chcących podnieść kwalifikacje swoim podwładnym, a tym samym zwiększyć prestiż firmy.
Kwalifikacje Cambridge English uznawane są przez ponad 20 000 organizacji na całym świecie, wśród których znajdują się pracodawcy, uczelnie wyższe i instytucje rządowe. Certyfikat honorowany jest przez najlepszych pracodawców min. Adidas, Bank Millenium, Coca-Cola, Hewlett-Packard Poland, KPMG, Siemens sp. z o.o. i wiele innych.
W trakcie kursu:
- osiągniesz poziom znajomości języka angielskiego potrzebny do zdania egzaminu Cambridge English: B2 First (FCE);
- udoskonalisz swoje umiejętności oraz zbudujesz pewność siebie podczas używania języka angielskiego w mowie i piśmie w różnorodnych sytuacjach;
- gruntownie przygotujesz się do egzaminu Cambridge English: B2 First (FCE);
- poznasz techniki egzaminacyjne.
Szkolenie kończy się przystąpieniem do egzaminu państwowego Cambridge English Qualifications B2 First (Cambridge English Scale 160-179) i jest dowodem osiągnięcia poziomu języka, który umożliwia skuteczną komunikację w środowisku anglojęzycznym.
UNIT 1: BANDS AND FANS
Grammar / gramatyka : Presentsimple and continous. Present habit: be used to/getused to. Habit in the past: used to/would.
Vocabulary / słownictwo: Free- timeactivities. Deducingwords in context. Pharsalverbs with take.
Reading / czytanie: Gappedtext
Writing / pisanie: Informal email. Using informallanguage
Use of English / używanie języka: Multiple-choice cloze
Listening/ słuchanie: Multiplematching
Speaking / mówienie: Interview. Asking and answeringquestions
UNIT 2: RELATIVE VALUES
Grammar / gramatyka : Adverbs and adjectives. Extreme adjectives, modifiers and intensifiers; Verb patterns:-ingorinfinitive
Vocabulary / słownictwo: Formation of adjectives. Phrasalverbs
Reading / czytanie: Multiplematching
Writing / pisanie: Essay. Using linkers for contrast
Use of English / używanie języka: Word formation
Listening/ słuchanie: Multiple choice
Speaking / mówienie: Collaborativetask. Agreeing and disagreeing
UNIT 3: THINGS THAT MATTER
Grammar / gramatyka : Using modifiers for comparison. Comparingquantities; Presentperfect and past simple; Presentperfectsimpleorcontinuous?. As and like
Vocabulary / słownictwo: Money; -edadjectives and propositions
Reading / czytanie: Multiple choice
Writing / pisanie: Article; Engaging the reader
Use of English / używanie języka: Open cloze
Listening/ słuchanie: Sentencecompletion
Speaking / mówienie: Longturn. Comparing, speculating, contrasting
UNIT 4: FORCES OF NATURE
Grammar / gramatyka : Articles: definite, indefinite and zero. Narrativeforms
Vocabulary / słownictwo: Compoundwords. Negativeprefixes with adjectives. Idioms: the body
Reading / czytanie: Multiplematching
Writing / pisanie: Essay. Expressing and supportingideas
Use of English / używanie języka: Word formation
Listening/ słuchanie: Multiple choice
Speaking / mówienie: Collaborativetask. Ranking
UNIT 5: EAT YOUR HEART OUT
Grammar / gramatyka : Expressions of quantity, Subject/ Verbagreement; Passiveforms, Passive reportingverbs
Vocabulary / słownictwo: Food
Reading / czytanie: Multiple choice
Writing / pisanie: Review. Describing a personalexperience
Use of English / używanie języka: Open cloze
Listening/ słuchanie: Sentencecompletion
Speaking / mówienie: Longturn. Comparing and giving a reaction
UNIT 6: IN THE SPOTLIGHT
Grammar / gramatyka : Futureforms. Futureperfect and continuous
Vocabulary / słownictwo: The arts. Word formation. Expressions with get
Reading / czytanie: Gappedtext
Writing / pisanie: Report, Textorganisation
Use of English / używanie języka: Multiple-choice cloze
Listening/ słuchanie: Multiple choice: shortextracts
Speaking / mówienie: Discussions. Givingopinions
UNIT 7: A PLACE TO LIVE
Grammar / gramatyka : Modalverbs. Relativeclauses: So, such, too, enough, very; It is, thereis
Vocabulary / słownictwo: Phrasalverbs. Describingplaces. Travel: collocations and phrasalverbs
Reading / czytanie: Multiplematching
Writing / pisanie: Essay. Including a range of structures
Use of English / używanie języka: Keywordtransformations
Listening/ słuchanie: Multiple choice
Speaking / mówienie: Longturn. Statingpreferences and speculating
UNIT 8 MOVING ON
Grammar / gramatyka : Reporting verbs: say, speak, talk, tell. Reportedstatements, Reported
questions and imperatives
Vocabulary / słownictwo: Collocations and phrasalverbs with work. Linkingwords and expressions.
Concrete and abstractnouns
Reading / czytanie: Multiplematching
Writing / pisanie: Letter of application. Using formallanguage
Use of English / używanie języka: Word formation
Listening/ słuchanie: Multiplematching
Speaking / mówienie: Collaborativetask and discussions. Agreeing and disagreeing
UNIT 9 LUCKY BREAK?
Grammar / gramatyka : Conditionalforms. Third conditional
Vocabulary / słownictwo: chance, opportunity, possibility, wordbuilding. Success and failure
Reading / czytanie: Gappedtext
Writing / pisanie: Essay. Structuring a paragraph
Use of English / używanie języka: Word formation
Listening/ słuchanie: Multiple choice
Speaking / mówienie: Discussion. Compensationstrategies
UNIT 10 FRIENDS FOR LIFE
Grammar / gramatyka : Conditionallinkingwords. Participles (-ing and -ed)
Vocabulary / słownictwo: Compoundadjectives: personality. Easilyconfusedadjectives, Phrasal verb with come
Reading / czytanie: Multiple choice
Writing / pisanie: Article. Using range of vocabulary
Use of English / używanie języka: Multiple – choice cloze
Listening/ słuchanie: Multiplematching
Speaking / mówienie: Collaborativetask
UNIT 11 NOTHING TO FEAR BUT FEAR
Grammar / gramatyka : Mixed conditionals. Hypotheticalmeaning
Vocabulary / słownictwo: Prefixesthatchangemeaning. Adjectives and verbs with prepositions. Phrasalverbs with off
Reading / czytanie: Gappedtext
Writing / pisanie: Review. Expressingpersonalopinions
Use of English / używanie języka: Word formation
Listening/ słuchanie: Multiple choice: shortextracts
Speaking / mówienie: Longturn. Responding to yourpartner’sphotographs
UNIT 12 CRIME SCENE
Grammar / gramatyka : Obligation, prohibition and necessity. Reflexivepronouns, Have/ get somethingdone
Vocabulary / słownictwo: Cybercrime. Shopping online. Verbs
Reading / czytanie: Multiple choice
Writing / pisanie: Report. Makingrecommendations
Use of English / używanie języka: Open cloze
Listening/ słuchanie: Sentencecompletion
Speaking / mówienie: Discussion. Assessment
Santiago Ortiz Posada - native speaker
Obszar specjalizacji: Nauczanie języka angielskiego mające na celu przygotowanie kursanta do egzaminu Cambridge English Qualifications.
Doświadczenie zawodowe: 21 lat doświadczenia w nauczaniu języka angielskiego na wszystkich poziomach.Prowadzenie zajęć w formach indywidualnych i grupowych.
Doświadczenie w świadczeniu tego typu usług: Nauczanie języka angielskiego na wszystkich poziomach. Doświadczenie w prowadzeniu zajęć grupowych i indywidualnych. Doświadczenie wprowadzeniu zajęć dla klientów biznesowych.
Wykształcenie: TKT (Teaching Knowledge Test) certificate. University of Cambridge- Modules 1, 2 and 3.
Szkolenie przeprowadzane w trybie zdalnym.
Opiekun szkolenia: Iwona Krupa
Telefon kontaktowy bezpośredni: 889- 061-792
Telefon kontaktowy: 17 862 30 98
E-mail: ik@on-eco.pl
Kurs obejmuje koszt testu poziomującego Aptis i koszt egzaminu państwowego Cambridge English Qualifications B2 First. Egzamin w wersji papierowej lub elektronicznej.
Uczestnik kursu otrzymuje komplet materiałów szkoleniowych:
• podręcznik - coursebook
• notatnik i długopis
• prezentacje multimedialne
• zestawy sprawdzające wiedzę, zawierające przykładowe pytania i zadania z rozwiązaniami
Program partnerski Addvantage member scheme- British Council.
Bazy Usług Rozwojowych:
Dofinasowanie od 60 % do 90 % w zależności od rejonu i operatora dla osób pracujących oraz bezrobotnych;
https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/search?SearchFilterView[podmiot_id]=9681
Bon szkoleniowy:
100 % dotacji tylko i wyłącznie dla osób bezrobotnych.
Szczegółów dotyczących możliwości dofinasowania szkolenia udziela:
Opiekun szkolenia: Iwona Krupa
Telefon kontaktowy bezpośredni: 889 061792
Telefon kontaktowy: 17 862 30 98
E-mail: ik@on-eco.pl
Zajęcia odbywają się 2 razy w tygodniu: poniedziałki - środy lub wtorki - czwartki lub zajęcia odbywające się wyłącznie w soboty.